DEMP ENTERTAINMENT

Z

Interim marketing & communicatie

Z

Visual Identity

Z

Website

Voor DEMP Entertainment, haar concerten (Ladies of Soul, Whitney – a tribute by Glennis Grace) en artiesten (Edsilia Rombley) verzorgt Factor J. diverse marketing- & communicatieactiviteiten.

Visual Identity

In samenwerking met Mark Ontwerpt is de bestaande huisstijl van DEMP Music opgefrist en vertaald in een passende uitstraling voor DEMP Entertainment.

Websites

DEMP ENTERTAINMENT

Een website die spreekt en laat zien waar DEMP Entertainment voor staat, wat zij kan realiseren. Dat was de opdracht voor de DEMP website.

WHITNEY, A TRIBUTE BY GLENNIS GRACE

In samenwerking met Glennis Grace produceert DEMP Entertainment de show Whitney – a tribute by Glennis Grace in AFAS Live (2018),  Ahoy Rotterdam en Lotto Arena Antwerpen (2019). Hiervoor ontwikkelde Factor J. de website met geïntegreerde ticketshop. Van het ontwerp tot het bouwen en het schrijven van de copy. Ook e-mailmarketing is onderdeel van de aanpak.

Website aan vernieuwing toe?

Interim marketing & communicatie

EDSILIA ROMBLEY

Voor Edsilia Rombley realiseerde ik – binnen het team van DEMP Entertainment – de website van Edsilia. Daarnaast verzorg ik de marketingcommunicatie rondom verschillende projecten zoals het album The Piano Ballads Volume 1 en 2, de theatertours Mama Sings, het 20-jarige jubileumconcert in Koninklijk Theater Carré en The Piano Ballads & More.

LADIES OF SOUL

Sinds de eerste shows van Ladies of Soul in 2014 werk ik als interim marketing- en communicatiemanager voor Ladies of Soul. Van positionering tot social media beleid, van online activatie tot e-marketingstrategie, partnercommunicatie en pers.

Maak werk van marketing

Wil je aan de slag met de marketing voor jouw organisatie?

Deel jouw uitdaging en ik help je verder.