DE RIVIEREN
Positionering
Visual Identity
Website
Lancering
Het aantal leerlingen en aanmeldingen op Daltonschool De Rivieren in Amsterdam loopt terug. De concurrentie in de buurt is groot en het aantal gezinnen daalt. “Hoe zorgen we ervoor dat onze school positief op de kaart staat en ouders weer kiezen voor onze school?” Dat was de vraag van Daltonschool De Rivieren.
Positionering
Waar staan we voor? Wat is onze kracht, en wat betekent dit voor ons aanbod, ons gedrag en onze communicatie? Het positioneringstraject gaf inzicht aan het team, een gezicht aan de school en zorgde voor een positieve energie, een stevig aanbod en meer aanmeldingen.
Wat is de kracht van jouw organisatie ?
Een positioneringstraject geeft antwoord.
Visual Identity
De positionering hebben we vertaald in een nieuwe visual identity die de open blik en diversiteit van de school op speelse wijze onderstreept!
Website
Het template voor de nieuwe website stond al vast. Wij zorgden voor de indeling en de copy. Volledig in lijn met de positionering en gericht op de doelstelling van de school. Het resultaat? Binnen een paar weken melden meerdere ouders zich online aan voor de informatieochtenden op school. Dat was al jaren niet gebeurd.
Nieuwe website nodig?
Lancering
Tijdens het zomerfeest presenteerde de school de nieuwe huisstijl en positionering aan alle ouders en kinderen. Voor de kinderen ontwikkelden we een vakantiedoeboekje. Met de losse onderdelen van het logo konden zij hun eigen logo, naam of voorwerp ontwerpen. Want je kunt het zo gek niet bedenken, of je kunt het zelf maken!
Marketingplan nodig?
Maak werk van marketing
Wil je aan de slag met de marketing voor jouw organisatie?
Deel jouw uitdaging en ik help je verder.
CONTACT
Factor J.
MAIL
+31 (0)6 51 63 43 62