PRO REGE SCHOOL

Z

Positionering

Z

Visual Identity

Z

Website

Z

Campagne

Eén team, één taak!

 

Marketing wordt voor steeds meer scholen belangrijk. Ook voor scholen die heel goed presteren, een goed imago hebben en een uitstekende instroom. De vraag van de Pro Rege School, een grote en populaire basisschool in Amsterdam Nieuw-West is: hoe verankeren wij onze kracht in ons team.

Positionering

Wat is de sleutel van het succes van de school, waar draait het uiteindelijk echt om? We hebben de kern naar boven gehaald, kernwaarden vertaald in gedrag en een manifesto geschreven dat het verhaal van de school mooi verwoordt. Dit alles hebben we gebundeld in een handzame brand guide voor de school.

Positionering in 3 stappen:

Visual Identity

 

Bij een heldere positionering hoort een nieuwe huisstijl die past bij de nieuwe richting. De krachtige elementen van de oude stijl werden doorgevoerd in de nieuwe look. Die uitgewerkt werd meerdere locaties van de school. Herkenbaar doch fris en eigentijds. Klaar voor de toekomst!

Website

In 2019 is de nieuwe website live!

Wervingscampagne

 

We ontwikkelen een marketingcampagne gericht op verschillende doelgroepen zodat ook deze school een thuis wordt voor alle kinderen uit die buurt.

Marketingplan nodig?

De Pro Rege School over Factor J.

Justine van Factor J. weet van je eigen verhaal een kloppend en passend ‘plaatje naar buiten’ te creëren en helpt je met helder krijgen waar je nou precies voor staat.

Pascal Riet

Directeur, Pro Rege School | Amsterdam

Justine is zeer kundig, betrokken, alert en luchtig! Ze doorziet goed wat er nodig is binnen de organisatie om de richting helder te krijgen, neemt goed de tijd en door het gebruik van interactieve werkvormen is iedereen actief bezig.

Miranda van Oeveren - Meekel

MT lid & leerkracht, Pro Rege School | Amsterdam

Maak werk van marketing

Wil je aan de slag met de marketing voor jouw organisatie?

Deel jouw uitdaging en ik help je verder.